خانه / آموزش سئو / دیکشنری بازاریابی اینترنتی – حروف D تا H

دیکشنری بازاریابی اینترنتی – حروف D تا H

چگونه هشتگ بنویسیم,دیکشنری تخصصی بازاریابی آنلاین,دیکشنری کسب و کار اینترنتی حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : ۱ امتیاز : ۵]

دیکشنری کسب و کار اینترنتی را در این مقاله از حروف D تا H ادامه میدهیم. اصطلاحات مرتبط با رسانه های اجتماعی و بازاریابی با ایمیل را در این دیکشنری تخصصی بازاریابی آنلاین بررسی می کنیم.

Dynamic Content

محتوای پویا : این محتوا، روشی برای نمایش پیام های مختلف بر روی وبسایت شما بر اساس اطلاعاتی که از هر بازدیدکننده دارید، می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید از CTA های هوشمند استفاده کنید تا بازدید کنندگانی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند، یک CTA شخصی را دریافت کنند (مثلا می توانید برای مشتری هایی که بالای قیف بازاریابی هستند، از پیام های خاصی استفاده کنید) و کسانی که دفعه چندم است که به سایت شما می آیند، اطلاعاتی در رابطه با محصولات و خدمات مورد علاقه شان را دریافت کنند. 

 

Ebook

کتاب الکترونیک : کتاب های الکترونیک یا Ebook ها، نوعی از محتوا هستند که بازاریاب ها می توانند از آن استفاده کنند تا گاهی مشتری های بالقوه ایجاد کنند. این کتاب های الکترونیک معمولا نوع محتوایی با حالت طولانی دارند و طولانی تر از پست های وبلاگ هستند و به صورت عمیقی، جزییات یک موضوع را بررسی می کنند. 

Editorial Calendar

تقویم ویراستاری : این تقویم مانند یک نقشه مسیر برای تولید محتوا می باشد که به شما نشان می دهد چه محتوایی ایجاد کنید، چه موضوعاتی را پوشش دهید و مخاطبانتان چه کسانی باشد و برای پشتیبانی از برنامه تبلیغاتی خودتان، چه زمانی محتوا را منتشر کنید. داشتن یک تقویم ویراستاری به شما کمک می کند که محتوای خودتان را بهتر مدیریت کنید و خلاهای موجود را رفع کنید. همچنین این تقویم به شما کمک می کند که مطمئن شوید برای پرسونای خریدار مد نظر خودتان کار درست را انجام می دهید و موضوعات مرتبط و مهمی را در محتوای خودتان ارائه می کنید.

Email

ایمیل : معنی ایمیل چیست؟ در ساده ترین حالت، ایمیل به معنی پست الکترونیک می باشد. ایمیل یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی می باشد زیرا با استفاده از ایمیل، می توان به صورت مستقیم با مخاطب تماس برقرار کرد. اما، موضوع مسئولیت پذیری در این روش از بازاریابی، اهمیت بسیار زیادی دارد یعنی این که بازاریاب ها نباید از رابطه ایمیل با مشتری، سوء استفاده کنند. اعتماد بین شما و مشتری شما در این روش، به سختی ایجاد می شود به همین دلیل تنها با یک اشتباه شما، ممکن است مشتری اشتراک خودش را از خبرنامه یا برنامه تبلیغاتی شما حذف کند پس خیلی مراقب باشید که این اعتماد از بین نرود.

Engagement Rate

نرخ مشارکت : یکی از معیارهای رایج شبکه های اجتماعی که برای توصیف مقدار تعامل ها، مانند میزان نشر و اشتراک گذاری پست، لایک و کامنت یا موضوعات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد نرخ مشارکت است. تعامل هایی مانند این مشارکت ها، به شما نشان می دهد که پیام شما بین طرفداران و دنبال کننده های شما در حال گسترش است.

Evergreen Content

محتوای همیشه سبز : محتوایی است که همیشه برای خواننده ها ارزشمند است فارغ از این که چه زمان یا در چه شرایطی، کاربران آن ها را مطالعه می کنند. به بیان دیگر، ممکن است مدت ها بعد از مراجعه اولیه، کاربران دوباره از این مطالب استفاده کنند و حتی در این شرایط، این مطالب هنوز برای کاربران ارزشمند خواهد بود.

معمولا، محتوای همیشه سبز بدون محدودیت زمانی بوده و کیفیت و ارزش آن بالا می باشد و معمولا یک موضوع جدید را معرفی کرده و یا مفهومی را تعریف می کند. این پست ها معمولا مطلوب ترین پست ها برای بازاریاب ها هستند زیرا این پست ها می توانند ارزش سئو بسیار زیادی را ایجاد کنند.

Facebook •

فیسبوک : یک شبکه اجتماعی است که به احتمال زیاد با آن آشنا هستید، اما این شبکه حالا فراتر از بستری فقط برای نشر محتوا و به دست آوردن فالوور است. حالا شما می توانید از گزینه های بسیار جذابی در تبلیغات فیسبوک استفاده کنید و برای سایت خودتان بازدید کننده های جدید و خوبی را به دست آورده و آن ها را به صفحه فرود منتقل کنید. اما به یاد داشته باشید که شما برای انجام این کار، به محتوای خوبی نیاز دارید.

در حالی که بخش اصلی تمام استراتژی بازاریابی، فیسبوک است اما نباید تنها به همین موضوع اتکا کرد. تمرکز کامل بر روی فیسبوک (یا هر کانال دیگری در رسانه های اجتماعی) تنها بخش کوچکی از فرصت های بازاریابی درون گرا را برای شما فراهم می کند. البته در این کانال ها چالش هایی هم وجود دارد به همین دلیل باید در استفاده از این بسترها مراقب باشید.

Form

فرم : فرم ها، مکان هایی هستند که بازدیدکنندگان صفحه شما، اطلاعات خودشان را در آن جا وارد کرده و در ازای آن پیشنهادی را از سایت شما دریافت می کنند. در همین صفحات، بازدیدکنندگان از سایت به مشتری های بالقوه و ارزشمند تبدیل می شوند. به عنوان یکی از بهترین روش ها، شما تنها باید اطلاعاتی را از بازدید کننده ها بپرسید که برای پیگیری و ارزیابی آنها نیاز دارید.

Friction

اصطکاک : هر بخشی از وبسایت شما که مبهم، عامل حواس پرتی و یا موجب تنش در بازدید کننده ها باشد و باعث شود که وبسایت شما را ترک کنند، به عنوان اصطکاک در نظر گرفته می شود. نمونه هایی از المان های موجب اصطکاک می شوند شامل رنگ های نامناسب، متن زیادی، منوی ناوبری گیج کننده در سایت و یا فرم های صفحه فرود است که جاهای خالی زیادی دارد.

+Google 

گوگل پلاس : +Google یا همان گوگل پلاس، یک شبکه اجتماعی است که می توانید به گروه یا حلقه های دوستان پیوسته و یا آن را ایجاد کنید که در این گروه ها می توانید اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا اعضای مشارکت های کاری را با یکدیگر ترکیب کنید. درست همانطور که می توانید شما از این شبکه مشابه با دیگر رسانه های اجتماعی استفاده کنید؛ یعنی برای انتشار و نشر محتوا، ایجاد کردن مشتری های بالقوه، این شبکه همچنین ارزش سئو زیادی را برای بازاریاب های محتوایی ایجاد می کند زیرا در این شبکه، اشتراک گذاری های اجتماعی اهمیت زیادی در الگوریتم های موتور جستجو دارند (جدا از همه عوامل موثر در این زمینه، باید گفت که این شبکه متعلق به خود گوگل است به همین دلیل محتوای آن تاثیر زیادی بر روی سئو دارد)

Hashtag

هشتگ ها : هشتگ روشی است که شما و خواننده ها می توانید در شبکه های اجتماعی با استفاده از آن ها با یکدیگر تعامل برقرار کنید و در رابطه با محتوای خاصی، با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. این هشتگ ها موضوعات اجتماعی را بر روی توییتر، فیسبوک و اینستاگرام به یکدیگر مرتبط می کنند و کاربر ها می توانند با جستجوی نام هشتگ مورد نظرشان و کلیک کردن بر روی آن ها و یا استفاده از ابزارهای کمکی مانند HubSpot’s Social Inbox، به مطالب مورد نظر خودشان دسترسی پیدا کنند.

چگونه هشتگ بنویسیم؟ هشتگ ها خودشان عبارات کلیدی ساده ای هستند که بدون فاصله بین کلمات نوشته می شوند و یک علامت هشتگ # پشت آن ها قرار می گیرد، مثلا #سئو_سایت یا #عاشقان_شکلات. شما می توانید این هشتگ ها را هر جایی که می خواهید در پست های خودتان بگذارید.

HTML

HTML : معنی html چیست؟ این عبارت، خلاصه شده زبان نشانه‌ گذاری ابر متن می باشد که برای نوشتن صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان، بخش اصلی هر صفحه وب سایت می باشد، فارغ از سطح پیچیدگی یک سایت یا تکنولوژی های مورد استفاده در آن؛ این زبان یک ساختار اولیه برای سایت را ایجاد می کند و با دیگر تکنولوژی ها مانند CSS و جاوا اسکریپت ارتقا یافته و بهبود پیدا می کند.

بازدیدکنندگان این مطلب، مطالب زیر را هم مطالعه کرده اند :


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

بررسی سئو سایت ایمالز

تحلیل سئو سایت ایمالز را برای شما همراهان همیشگی نیوسئو آماده کرده ایم. سایت ایمالز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *