خانه / آموزش سئو / ۹ مرحله استراتژی سئو در سال ۲۰۱۹ – بخش دوم

۹ مرحله استراتژی سئو در سال ۲۰۱۹ – بخش دوم

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)

لطفا به این مطلب رای دهید

[رای ها : ۰ امتیاز : ۰]

استراتژی های سئو سایت در سال ۲۰۱۹ را تا ۵ مرحله برای شما دوستان عزیز نیوسئو، آموزش دادیم که می توانید در بخش اول مقاله ۹ مرحله استراتژی سئو در سال ۲۰۱۹ آن را مطالعه کنید. در اینجا مرحله ششم و هفتم، از مراحل ۹ گانه را با هم بررسی می کنیم.

گام ۶: بهینه سازی برای قصد کاربر

به بیان دیگر، شما باید از تکنیک آسمان خراش ۲ استفاده کنید.

من در ادامه به شما با یک مثال ساده نشان می دهم که چطور این تکنیک کار می کند.

چند سال پیش من یک پست منتشر کردم که در رابطه با کسب ترافیک بیشتر برای وبسایت بود.

این پست عملکرد خوبی داشت.

اما هیچ وقت نتوانست برای کلمه کلیدی مد نظرم، به ۵ جایگاه اول برسد (کلمه کلیدی “افزایش ترافیک وبسایت”).

و زمانی که من صفحه اول گوگل را تحلیل کردم، متوجه شدم که:

صفحه من مطابق با هدف جستجوی کاربر نبود.

این موضوع را توضیح خواهم داد…

محتوای بیشتر رتبه بندی های گوگل برای عبارت کلیدی “افزایش ترافیک وبسایت”، شامل نکته هایی کوتاه برای افزایش ترافیک وبسایت بود.

اما پست من یک فرآیند در سطح بالا را در اختیار کاربران قرار می داد.

این فرآیند، مطابق با هدف جستجوی کاربران نبود. در نتیجه من محتوای خودم را دوباره نوشتم تا مطابق با هدف جستجوی کاربر باشد.

به صورت خاص، من پست خودم را به یک پست حاوی لیست تبدیل کردم:

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

و حالا محتوای من مطابق با هدف جستجوی کاربر می باشد، یعنی برای کلمه کلیدی مد نظر من، این پست در سه جایگاه برتر قرار گرفت.

این کار باعث شد که یک افزایش ۷۰٫۴۳% در ترافیک موتور جستجو در مقایسه با نسخه قبلی این پست ایجاد شود:

قصد کاربر,گراف و چارت

با این وجود:

شما می توانید از همان ابتدا، محتوایی را منتشر کنید که مطابق با هدف جستجوی کاربر می باشد.

در واقع، در پست اخیر خودم، من همین کار را کردم: ارزیابی جامع سئو

من متوجه شدم که بیشتر وب سایت ها در عبارت کلیدی “ارزیابی سئو”، گام های غیر فنی را لیست کرده بوند.

بنابراین، من استراتژی های ساده ای را ارائه کردم که هر کسی می توانست از آن ها استفاده کند:

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

من حتی بر روی این حقیقت تاکید کردم که ارزیابی سئو به روشی که من ارائه کرده ام، کاملا غیر فنی می باشد.

(این کار باعث می شود که افراد به پست جذب شوند و دوباره به صفحه نتایج جستجو بر نگردند).

و این بهینه سازی بر اساس هدف جستجوی کاربر (و اعتبار دامنه سایت… که بعدا در رابطه با آن توضیح می دهیم) به پست من کمک کرد تا تنها در یک ماه، به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برسد.

گام ۷: ایجاد ظاهری زیبا برای محتوا

طراحی، یکی از موضوعاتی است که بیش از بقیه موارد در بازاریابی محتوایی، دست کم گرفته شده است. ما میخواهیم در این گام از استراتژی های سئو سایت به آن بپردازیم

ممکن است شما بهترین محتوایی را داشته باشید که تاکنون نوشته شده است.

اما اگر محتوای شما ظاهری مانند محتوای زیر داشته باشد …

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

قطعا مفید نخواهد بود.

به همین دلیل من کلی زمان و هزینه برای طراحی محتوای خودم صرف کرده ام.

مثلا احتمالا شما یکی از پست های راهنمای جامع مرا دیده اید:

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

این راهنمای جامع به صورت ۱۰۰% از ابتدا، با استفاده از وردپرس طراحی و کد نویسی شده اند.

(که باعث شده این طراحی ها به شدت گران باشند)

با این وجود:

طراحی محتوایی زیبا حتما لازم نیست خیلی گران باشد.

در واقع، در این قسمت من ۴ نوع محتوای بصری را به شما ارائه می کنم که استفاده از آن ها خیلی راحت است.

  1. گراف و چارت

این موارد عملکرد بسیار خوبی دارند به همین دلیل من سعی می کنم که حداقل در هر پست خودم، یک چارت را نمایش دهم.

چرا؟

چون چارت و گراف باعث می شود که درک داده ها ساده تر شود.

به عنوان مثال، این آمار در پست راهنمای سئو موبایل را مشاهده کنید.

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

شما را نمی دانم، اما من به سختی می توانم ۲۷٫۸ میلیون از هر چیزی را به تصویر بکشم.

در نتیجه، من از یک طراح خواستم که یک چارت زیبا را ایجاد کند.

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

به عنوان یک نکته ویژه، افراد گاهی از چارت شما در پست وبلاگ استفاده می کنند… و سپس از لینک شما هم استفاده می کنند.

  1. اسکرین شات ها و تصاویر

شما ممکن است مشاهده کرده باشید که من از کلی اسکرین شات در هر پست استفاده می کنم.

در واقع، همین پست دارای ۷۸ اسکرین شات است!

در حقیقت:

من فقط محض پر کردن صفحه از اسکرین شات استفاده نمی کنم.

من از آن ها استفاده می کنم تا یک گام خاص، در نظر کاربر ساده تر درک شود.

به عنوان مثال، این اسکرین شات ها باعث می شود که ۲ گام از این راهنما به سادگی قابل اجرا باشد:

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

با این وجود:

اسکرین شات ها تنها وقتی موثر واقع می شوند که شما بتوانید یک چیز فنی را با استفاده از آن ها توصیف کنید.

اما اگر شما در یک زمینه غیر فنی… مثلا بدن سازی فعالیت می کنید چطور؟

در واقع، تصاویر کلا به یک هدف ارائه می شوند.

به عنوان مثال، دوست من teve Kamb در Nerd Fitness از تصاویر حرکات ورزشی استفاده می کند تا نشان دهد که چطور می توان تمرین های ورزشی را به درستی انجام داد.

  1. بنرهای پست وبلاگ

بر خلاف گراف ها و اسکرین شات ها، بنر های پست وبلاگ هیچ هدف عملی ندارند.

بلکه فقط زیبا هستند 😊

بر اساس پستی که نوشته اید، شما می توانید از تصویر های راست نویس ۲۲۰×۲۰۰ استفاده کنید.

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

و یا این که می توانید از یک بنر بزرگ در بالای صفحه استفاده کنید:

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

  1. گرافیک ها و تصویر سازی ها

گرافیک ها و تصویر سازی ها یک نوع مشابه از چارت ها هستند.

اما به جای تصویر سازی از داده ها، آن ها مفاهیم را به صورت تصویری ارائه می کنند.

در حقیقت:

آن ها قرار نیست خیلی زیبا باشند.

به عنوان مثال، در این پست من توضیح دادم که چطور ۴ نسخه از سایت شما باید به URL مشابه، ریدایرکت شود:

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

این موضوع، درکش خیلی سخت نیست.

اما تصویر سازی از این ایده در ذهن، کار آسانی نیست.

در نتیجه طراح ما یک تصویر ساده ایجاد کرد تا درک این مفهوم ساده تر شود:

استراتژی سئو,استراتژی های سئو سایت,ترافیک موتور جستجو

در قسمت بعدی این مقاله، مرحله هشتم و نهم استراتژی سئو ۲۰۱۹ را به همراه دو گام ویژه و نکات پایانی، تقدیم شما دوستان عزیز خواهیم نمود.

بازدیدکنندگان این مطلب، مطالب زیر را هم مطالعه کرده اند :


لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

استراتژی سئو سایت فوق العاده ۲۰۱۹

لطفا به این مطلب رای دهید [رای ها : ۱ امتیاز : ۵] سئو سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *